Telefon: 571 623 177 Mobil: 731 659 972 info@inzep.cz
Reklamaci můžete uplatnit na kterékoli naší prodejně nebo zasláním zboží na naši centrálu.
Abychom mohli reklamaci vyřídit co nejrychleji, prosíme, dbejte na to, aby bylo zboží čisté a suché. U obuvi to platí dvojnásob. Přischlé bláto, tráva nebo kamínky v podrážce zbytečně prodlouží celý proces, protože bychom vám museli boty vrátit k vyčištění.
Pro vyřízení reklamace na prodejně budete potřebovat:
Čisté a suché zboží, které chcete reklamovat.
Kopii nebo originál kupního dokladu (fakturu).
Na prodejně vám obsluha vystaví a vytiskne reklamační protokol.
Pokud se rozhodnete pro reklamaci přepravní službou, postupujte takto:
Zboží bezpečně zabalte. Mělo by být čisté a suché.
Přiložte průvodní dopis s popisem závady, vaší zpáteční adresou a číslem bankovního účtu pro případ vrácení peněz.
Přiložte kopii kupního dokladu (faktury).
Balík zašlete na adresu: INZEP CENTRUM, s.r.o. U Byniny 559 Valašské Meziříčí 757 01, k zaslání můžete využít přepravní službu DPD.
Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího přijetí.