Reklamace zboží

Jak reklamovat zboží

Reklamaci můžete uplatnit na kterékoli naší prodejně nebo zasláním zboží na naši centrálu.

Abychom mohli reklamaci vyřídit co nejrychleji, prosíme, dbejte na to, aby bylo zboží čisté a suché. U obuvi to platí dvojnásob. Přischlé bláto, tráva nebo kamínky v podrážce zbytečně prodlouží celý proces, protože bychom vám museli boty vrátit k vyčištění.

Reklamace na prodejně

Pro vyřízení reklamace na prodejně budete potřebovat:

  • Čisté a suché zboží, které chcete reklamovat.

  • Kopii nebo originál kupního dokladu (fakturu).

Na prodejně vám obsluha vystaví a vytiskne reklamační protokol.

Zaslání reklamace přepravní službou

Pokud se rozhodnete pro reklamaci přepravní službou, postupujte takto:

  1. Zboží bezpečně zabalte. Mělo by být čisté a suché.

  2. Přiložte průvodní dopis s popisem závady, vaší zpáteční adresou a číslem bankovního účtu pro případ vrácení peněz.

  3. Přiložte kopii kupního dokladu (faktury).

  4. Balík zašlete na adresu: INZEP CENTRUM, s.r.o. U Byniny 559 Valašské Meziříčí 757 01, k zaslání můžete využít přepravní službu DPD.

Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího přijetí.

Odběr novinek

Přihlašte se pro odběr novinek zadaním vaší e-mailové adresy a naše nejlepší slevy a nabídky budeme zasílat do vaší schránky.

© 2018–2025 INZEP CENTRUM, s.r.o. Všechna práva vyhrazena
Kategorie
Nahoru
Profil
Košík