Přihlaste se



Zapoměli jste heslo?
Nemáte ještě účet?
Registrujte se

Budete mít přehled o stavu všech svých objednávek, revizí a reklamacíBudete mít předvyplněné adresyBudete si moct označit oblíbené produkty
Chci se zaregistrovat
  1. Hlavní stránka
  2. Reklamace zboží

Reklamace zboží

Reklamaci zboží můžete uplatnit buď na kterékoliv naší prodejně nebo zboží zaslat na naši centrálu.

Reklamovat lze pouze čisté zboží. Zvýšenou pečlivost, prosím, věnujte obuvi.

Pro urychlení reklamace můžete zadat reklamaci online. Některé reklamace dokážeme vyřídit i bez zasílání zboží, stačí poškozené zboží dobře nafotit a fotky přiložit k reklamačnímu protokolu.

Vyřízení reklamace na prodejně

Pro vyřízení reklamace na prodejně budete potřebovat:

  • Donést na prodejnu čisté reklamované zboží
  • Kopii nebo originál kupního dokladu (Fakturu). Faktury jsou dostupné i u Vašich objednávek.

Na prodejně Vám obsluha vystaví a vytiskne reklamační protokol. Pokud použijete online reklamaci, doneste reklamační protokol sebou.

Zaslání reklamace poštou

Pokud se rozhodnete pro reklamaci poštou, postupujte následovně:

  • čisté reklamované zboží bezpečně zabalte
  • přiložte průvodní dopis s popisem závady, Vaší zpětnou adresou, případně i číslem Vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz. Jako průvodní dopis můžete použít reklamační protokol online.
  • přiložte kopii kupního dokladu (Fakturu). Faktury jsou dostupné i u Vašich objednávek.
  • balík zašlete na adresu:
    INZEP CENTRUM, s.r.o.
    U Byniny 559
    Valašské Meziříčí
    757 01

Reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejrychleji. Nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží.

Odběr novinek
Přihlaště se pro odběr novinek zadaním vaší e-mailové adresy
a naše nejlepší slevy a nabídky budeme zasílat do vaší schránky.