Reklamace zboží

Reklamaci zboží můžete uplatnit buď na kterékoliv naší prodejně nebo zboží zaslat na naši centrálu.

Reklamovat lze pouze čisté zboží. Zvýšenou pečlivost, prosím, věnujte obuvi.

Vyřízení reklamace na prodejně

Pro vyřízení reklamace na prodejně budete potřebovat:

  • Donést na prodejnu čisté reklamované zboží
  • Kopii nebo originál kupního dokladu (Fakturu). 

Na prodejně Vám obsluha vystaví a vytiskne reklamační protokol.

Zaslání reklamace ppřepravní společností

Pokud se rozhodnete pro reklamaci přepravní společností, postupujte následovně:

  • čisté reklamované zboží bezpečně zabalte
  • přiložte průvodní dopis s popisem závady, Vaší zpětnou adresou, případně i číslem Vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz.
  • přiložte kopii kupního dokladu (Fakturu). 
  • balík zašlete na adresu:
    INZEP CENTRUM, s.r.o.
    U Byniny 559
    Valašské Meziříčí
    757 01

Reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejrychleji. Nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží.

Odběr novinek

Přihlašte se pro odběr novinek zadaním vaší e-mailové adresy a naše nejlepší slevy a nabídky budeme zasílat do vaší schránky.

© 2018–2024 INZEP CENTRUM, s.r.o. Všechna práva vyhrazena
Kategorie
Nahoru
Profil
Košík